spelsophie

Alla inlägg under januari 2012

Av Sophie - 30 januari 2012 18:21

Här kommer lite frågor och svar om mig:



1. Tycker du att killar ska ha smink? Svar: Nej absolut inte! Killar har inte med smink att göra!

2. Spelar du något instrument? Svar: Ja piano!

3. Spelar du någon sport? Svar: Hmm, nej men jag dansar Zumba fitness hemma xD

4. När brukar du sminka dig? Svar: Inte så ofta, bara på kalas och discon!

5. Är du kär i någon? Svar: Varför ska jag berätta det!?

6. Kan du tänka dig att sminka dig varje dag i skolan? Svar: Nej, isånnafall i högstadiet men inte alla dagar!

7. Kan du tänka dig att bli ihop med någon? Svar: Kanske i högstadiet, men nu har jag ingen lust med det!





     Har du några frågor som du vill ha svar på? Skicka en fråga i frågerutan så kommer jag att skriva upp den här 

     och ett svar!

Av Sophie - 30 januari 2012 18:18

Nu mår jag inte så himla bra! Efter träslöjden blev jag lite slö och kände mig febrig.. Så vi får se om jag kommer till skolan imorrn då.. Jag som inte vill missa min spelning imorrn (piano).

Av Sophie - 29 januari 2012 21:12

NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Det är skola imorgon! ;( Prov på onsdag i Hinduism! D:

Och så har vi gympa på tisdag -.-

Och......... MATTE!!!!!! Tråååååååååkigt :|      ~.~

Av Sophie - 29 januari 2012 21:00

:)

:(

;)

;(

:-)

:-(

>:)

>:(

x)

xD

:P

:3

:9

:S

:Y

:O

:o

:0

")

:')

:*)

:6

:8

:|

-.-

.-.

'.'

'-'

'_'

o.o

o.O

-.o

O.o

O.-

n.n

m.m

v.v

:C

C:

P:

^^

*.*

xP

xO

ö.ö

ä.ä

Ä.Ä

a.a

:I

>.<

<.<

>.>

>:

<:

:B

>:^D

u.u

U.U

-.-'

,-,

´´/

:/

''/

¤.¤

¤)




Och massor mera! Orkar inte längre! x)

Av Sophie - 29 januari 2012 20:56

SPELAT MINECRAFT :P Hehe det är kul nu när jag kör på kreativ xD 

Av Sophie - 29 januari 2012 15:00

Hejsan nu ska jag skriva lite extra om mig! :D


  • Jag är en datanörd!
  • Jag gillar att dansa Zumba!
  • Jag gillar skjutspel!
  • Jag brukar mest spela Minecraft, Sims, och Nordgame och ibland World Of Warcraft!
  • Lila älskar jag!
  • Mina katter heter Tova, Elvis och Maja
  • Just nu kan jag inte skriva så snabbt för att jag har datorn i knät och Tova i knät med!
  • Jag har haft en häst som hette Leopard (kallades för Leo) och en kanin som hette Stampe!
  • Har en irriterande bror -.-

                Det var lite mer om mig!                               



Av Sophie - 28 januari 2012 16:46

Afk: Away From Keyboard, Borta från datorn

Brb: Be Right Back, Kommer snart

Tex: Till exempel

Isf: Isåfall

Sj: Själv

Mkt: Mycket

Ngt: Något

Dd: Du då

Irl: In Reall Life, I riktiga livet

Fb: Facebook

Lr: Eller

Nt: Inte

Iofs: I och för sig

Omg: Oh My God, Herre gud

Plz: Please, Snälla

Rly: Really, Säkert

Tbx: Tillbaka

Åtm: Åtminstone

Wtf: What The F**k: Vad fan/ Vad tusan



Jag tog dom man ofta använder!

Av Sophie - 28 januari 2012 14:44

Nu har jag dansat Zumba och tittat lite på olika hemsidor och nu ska jag äta mat :D   

Presentation


Hejsan Jag Heter Sophie och gillar Sims och Nordgame!

Sök i bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Gästbok

Kategorier

Arkiv

Omröstning

Vilken låt tycker du mest om?
 What Makes You Beautiful - One Direction
 Part Of Me - Katy Perry
 Paparazzi - Lady GaGa
 Mine - Taylor Swift
 Next To You - Justin Bieber ft. Chris Brown
 It Gril - Jason Derulo
 We Found Love - Rihanna
 B-e-a-utiful - Megan Nicole
 Who Says - Selena Gomez
 Stay - Miley Curys
 Skyscraper - Demi Lovato
 DJ Got Us Falling In Love Again - Usher ft. Pitbull
 Hold My Hand - Micheal Jacksson
 Secrets - OneRepublic
 Jar Of Hearts - Christina Perri

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23 24 25
26
27
28 29
30
31
<<<
Januari 2012 >>>

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards